Bouwen aan de volgende generatie dienende leiders
De beste werkrelaties zijn partnerschappen. Ze vereisen samenwerking tussen de leider en zijn mensen op het gebied van communicatie, werkstijl, feedback, richting en ondersteuning. Maar veel leiders raken zo gefocust op het voldoen aan de behoeften van de organisatie dat ze de behoeften en ambities van hun mensen uit het oog verliezen.
Medewerkers zijn betrokken en productief als leiders om hun mensen geven en hen helpen zich te ontwikkelen. De cursus Servant Leadership Essentials ™ van Blanchard leert leiders hoe ze vertrouwen kunnen opbouwen, luisteren en feedback kunnen geven en ontvangen op manieren die het beste in hun mensen naar boven halen.
Leiderschap dat het personeel van vandaag inspireert om hun potentieel te bereiken
Dienend leiderschap is een betere manier van leidinggeven – en een die leidt tot hogere niveaus van betrokkenheid, prestaties en menselijke tevredenheid. De cursus Servant Leadership Essentials van Blanchard helpt leiders eigenaar te worden van het proces en actief samen te werken met hun mensen. Er is een gevoel van verantwoordelijkheid voor de succesvolle prestaties van anderen. De dienend leider leert het doel en de rol van het individu af te stemmen op de strategieën van de organisatie. Leiders leren acties te sturen, energie toe te voegen en langetermijnperspectief te bieden.
Dienend leiderschap helpt uw mensen en uw bedrijf te gedijen
Waarom stoppen medewerkers?
54% van de werknemers voelt zich niet gewaardeerd door hun organisatie.
52% van de werknemers voelt zich niet gewaardeerd door hun managers.
51% van de werknemers voelt zich niet thuis op het werk. 1
1. McKinsey, ‘Grote Attritie’ of ‘Grote Aantrekkingskracht’? De keuze is aan jou.
Klaar om te beginnen?
Neem vandaag nog contact met ons op om te leren hoe we jouw leidinggevenden kunnen helpen de vaardigheden te leren die ze nodig hebben om effectiever te communiceren.
Contact