Creëer een cultuur van uitzonderlijke service die klantloyaliteit één voor één opbouwt
Iedere dag, bij elke interactie met klanten heeft u de mogelijkheid om loyaliteit op te bouwen of een klant te verliezen. Hoewel de meeste bedrijven weten hoe belangrijk klantenservice is voor hun succes, vinden we het nog steeds opmerkelijk als we te maken krijgen met echt geweldige service. Ons Legendary Service trainingsprogramma leert uw leidinggevenden en eerstelijns dienstverleners hoe ze op consistente wijze ideale service kunnen bieden die uw interne en externe klanten terug laat komen en een echte voorsprong op de concurrentie creëert.
Legendary Service als concurrentievoordeel
Het leveren van geweldige klantenservice is essentieel voor het succes van jouw bedrijf. Toch kan het creëren van een servicegerichte cultuur een uitdaging zijn. Ons Legendary Service- programma leert jouw mensen hoe ze consistent uitzonderlijke service kunnen leveren die van jouw klanten enthousiaste fans maakt en een concurrentievoordeel voor jouw organisatie creëert. Met de cursus Legendary Service krijgt jouw organisatie:
- Afstemming op een servicegerichte visie, waarden en gedragingen
- Segmentatie van klanten op basis van behoeften en wensen
- Empowered medewerkers die geweldige klantrelaties opbouwen
- Verhoogde klantloyaliteit, wat leidt tot hogere inkomsten
Laat de ervaring van jouw klanten niet aan het lot over
88% van de klanten zegt dat de ervaring die een bedrijf biedt net zo belangrijk is als zijn producten of diensten. En 48% van de consumenten is het afgelopen jaar van merk gewisseld vanwege klantenservice. 1
1. Salesforce, rapport Status van de verbonden klant.
Klaar om te beginnen?
Neem vandaag nog contact met ons op om te leren hoe we jouw leidinggevenden kunnen helpen de vaardigheden te leren die ze nodig hebben om effectiever te communiceren.
Neem contact op